Mediální monopol M. A. Verick

Mediálny monopol? Niečo také predsa neexistuje, povedia mnohí. Každý novinový stánok je predsa dôkazom bohatej ponuky, rovnako ako viac než stovka kanálov moderných satelitných televízií. Tu sa nájde pre každého niečo. Sú tu zastúpené všetky možné názory. Naozaj? Alebo je tá pestrosť v skutočnosti len dobre maskovanou rovnakosťou? Ako by sa dalo vôbec niečo také dokázať? Došlo už skutočne k mediálnemu monopolu? Na tieto otázky by rada odpovedala táto kniha.

Skladom (2 ks)
Kód: 900597
€12,41 / ks €11,28 bez DPH

Názov: Mediální monopol  

Jazyk: český

Autor: M. A. Verick

Originálny názov: Medienmonopol

Preklad: Ivana Kraus

Počet strán: 213

Väzba: pevná

Rozmer: 128 x 211 mm

Hmotnosť: 313 g

Vydavateľstvo: Earth Save, 2009

ISBN: 978-80-8691-609-5

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: