Mediální monopol M. A. Verick
Mediálny monopol? Niečo také predsa neexistuje, povedia mnohí. Každý novinový stánok je predsa dôkazom bohatej ponuky, rovnako ako viac než stovka kanálov moderných satelitných televízií.
Tu sa nájde pre každého niečo. Sú tu zastúpené všetky možné názory. Naozaj? Alebo je tá pestrosť v skutočnosti len dobre maskovanou rovnakosťou? Ako by sa dalo vôbec niečo také dokázať? Došlo už skutočne k mediálnemu monopolu?
Na tieto otázky by rada odpovedala táto kniha.
Kategória: | Motivácia a rozvoj osobnosti |
---|---|
Položka bola vypredaná… |
Názov: Mediální monopol
Jazyk: český
Autor: M. A. Verick
#ShowMore#
Originálny názov: Medienmonopol
Preklad: Ivana Kraus
Počet strán: 213
Väzba: pevná
Rozmer: 128 x 211 mm
Hmotnosť: 313 g
Vydavateľstvo: Earth Save, 2009
ISBN: 978-80-8691-609-5
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.