Agenda 21 Michael Hammer

Kniha Michaela Hammera sa zaoberá výzvami, ktoré podniky čakajú v 21. storočí. Zdôrazňuje podnikanie ako tvrdú prácu namiesto neustáleho rastu z minulých ľahkých časov. Nadvláda zákazníka ukončila hromadnú výrobu unifikovaných produktov. Je treba vyhrnúť si rukávy a dať sa do práce.

Hammer navrhuje stratégiu pre nové storočie zameriavajúcu sa na firemné procesy. Ich nastavenie v prospech zákazníka a obmedzujúcu deštruktívnu súťaživosť medzi podnikovými oddeleniami a divíziami. Návrhy vysvetľuje na príkladoch z biznisu a ponúka tak podnety k zamysleniu podnikateľom, manažérom i ostatným bádateľom a študentom.

Skladom (2 ks)
Kód: 900751
€19,50 / ks €17,73 bez DPH

Názov: Agenda 21  

Podtitul: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Jazyk: český

Autor: Michael Hammer

Originálny názov: The Agenda, What Every Business Must Do to Dominate the Decade

Preklad: Hana Škapová

Počet strán: 260

Väzba: pevná

Rozmer: 150 x 210 mm

Vydavateľstvo: Management Press, 2012

ISBN: 978-80-7261-244-4

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie