Agenda 21 Michael Hammer

Kniha Michaela Hammera sa zaoberá výzvami, ktoré podniky čakajú v 21. storočí.

Zdôrazňuje podnikanie ako tvrdú prácu namiesto neustáleho rastu z minulých ľahkých časov.

Nadvláda zákazníka ukončila hromadnú výrobu unifikovaných produktov. Je treba vyhrnúť si rukávy a dať sa do práce.

 

Skladom (2 ks)
Kód: 900751
€19,50 / ks €17,73 bez DPH
Box Upozornenie

Názov: Agenda 21  

Podtitul: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Hammer navrhuje stratégiu pre nové storočie zameriavajúcu sa na firemné procesy. Ich nastavenie v prospech zákazníka a obmedzujúcu deštruktívnu súťaživosť medzi podnikovými oddeleniami a divíziami. Návrhy vysvetľuje na príkladoch z biznisu a ponúka tak podnety k zamysleniu podnikateľom, manažérom i ostatným bádateľom a študentom.

#ShowMore#

Jazyk: český

Autor: Michael Hammer

Originálny názov: The Agenda, What Every Business Must Do to Dominate the Decade

Preklad: Hana Škapová

Počet strán: 260

Väzba: pevná

Rozmer: 150 x 210 mm

Vydavateľstvo: Management Press, 2012

ISBN: 978-80-7261-244-4

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:
Späť do obchodu