Reklama Ondřej Sedláček

Autor knižky pojal tému reklamy ako súčasť bežného života, ktorá nás obklopuje a s ktorou sa stretávame v podstate neustále. Reklama nás oslovuje, reklama na nás útočí, reklama nás otravuje a niekdy aj pobaví.

V prehľadnom pohľade na reklamu a jej pôsobenie na cieľové skupiny pútavo a s osviežujúcou ľahkosťou hodnotí, rozdeľuje a glosuje. Doplnenie o praktické ukážky a príklady je o to zaujímavejšie, že všetkých tak utvrdzuje o svojich teoretických argumentoch.

 

Skladom (2 ks)
Kód: 900607
€10,41 / ks €9,46 bez DPH

Názov: Reklama 

Podtitul: Triky, které vás dostanou

Čerpá z tradičných kníh, avšak popisuje jednotlivé komunikačné kanály svojbytne a zrozumiteľne. Autor nezaprie svoju učiteľskú prax vďaka zrozumiteľným skratkám, ktoré pre jednotlivé komunikačné prostriedky, akými reklama operuje, aplikuje. Knižka je vhodná pre širšiu laickú verejnosť zaujímajúcu sa o „reklamu okolo nás“. Tiež jej prehľadnosť a stručnosť nájde svoje miesto - ako materiál pre mnoho študujúcich mladých ľudí.

#ShowMore#

Jazyk: český

Autor: Ondřej Sedláček

Počet strán: 132

Väzba: mäkká

Rozmer: 150 x 211 mm

Hmotnosť: 210 g

Vydavateľstvo: Vinland, 2009

ISBN: 978-80-254-4108-4

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:
Späť do obchodu