Ako zvíťaziť v konkurencii 9 Herbert N. Casson
Konkurencia je fenomén rozšírený v celej prírode. Nie je škodlivá, ako si myslia slabosi. Predstavuje jednu z najúčinnejších motivácií pre myslenie a aktivitu. Chráni pred apatiou a stagnáciou. Konkurencia odmeňuje schopných, podporuje ambície, pôsobí priaznivo, nie deštruktívne. Cieľom knihy je ukázať, ako môže firma zvíťaziť v konkurencii uplatnením lepších metód podnikania.
Ako zvíťaziť v konkurencii 9
Najlepším odporúčaním pre obchodníka je, ak ho považujú za spoľahlivého, aj keď má vyššie ceny. Dobrá povesť privedie nielen viac zákazníkov, ale aj zákazníkov vyššej kategórie. A to je určite výhodnejšie, ako keď sa o obchodníkovi hovorí, že síce má nižšie ceny, ale na jeho tovar sa nedá spoľahnúť. Toto malé slovko „ale“ vyjadruje obrovský rozdiel.
#ShowMore#
Jazyk: slovenský
Autor: Herbert N. Casson
Počet strán: 85
Rozmer: 148 x 210 mm
Hmotnosť: 149 g
Väzba: mäkká
Vydavateľstvo: ajfa+avis, 1996
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Diskusia
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.