}

Ako zvíťaziť v konkurencii 9 Herbert N. Casson

Konkurencia je fenomén rozšírený v celej prírode. Nie je škodlivá, ako si myslia slabosi. Predstavuje jednu z najúčinnejších motivácií pre myslenie a aktivitu. Chráni pred apatiou a stagnáciou. Konkurencia odmeňuje schopných, podporuje ambície, pôsobí priaznivo, nie deštruktívne. Cieľom knihy je ukázať, ako môže firma zvíťaziť v konkurencii uplatnením lepších metód podnikania.


Dostupnosť Skladom (1 ks)
Kód: 903568
€3 / ks €2,86 bez DPH
Ako zvíťaziť v konkurencii 9 Herbert N. Casson

Ako zvíťaziť v konkurencii 9

Najlepším odporúčaním pre obchodníka je, ak ho považujú za spoľahlivého, aj keď má vyššie ceny. Dobrá povesť privedie nielen viac zákazníkov, ale aj zákazníkov vyššej kategórie. A to je určite výhodnejšie, ako keď sa o obchodníkovi hovorí, že síce má nižšie ceny, ale na jeho tovar sa nedá spoľahnúť. Toto malé slovko „ale“ vyjadruje obrovský rozdiel.

#ShowMore#

Jazyk: slovenský

Autor: Herbert N. Casson

Počet strán: 85

Rozmer: 148 x 210 mm

Hmotnosť: 149 g

Väzba: mäkká

Vydavateľstvo: ajfa+avis, 1996

 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Diskusia

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Povinné polia

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola