Vytřete jim zrak! Zákazník musí být vždy spokojený
Kniha má mierne poškodený obal. Slúžiť zákazníkom. Dve slová, ktoré znamenajú tak veľa. Odpovedanie na otázky. Riešenie problémov. Rozpletanie korporačných bariér. Naprávanie toho, čo sa pokazilo, a hľadanie toho, čo sa stratilo.
Chlácholenie nahnevaných a upokojovanie bojazlivých. A čas od času nejaký ten obchodný ekvivalent vytiahnutia králika z klobúka. Dnes už nejde len o to, ako sa sústrediť na zákazníkov, ale ako vytvárať verných zákazníkov. Práve v tom sú totiž tie naozajstné peniaze.
Kategória: | Motivácia a rozvoj osobnosti |
---|---|
EAN: | 9788073493318 |
Položka bola vypredaná… |
Názov: Vytřete jim zrak!
Podtitul: Zákazník musí být vždy spokojený
Či už ste v zákazníckej službe nováčikom, lebo starým profíkom, bude pre vás kniha "Vytřete jim zrak!" cennou pomôckou. Okrem príkladov z reálneho života nájdete v tejto knihe aj kapitoly o používaní sociálnych médií ku komunikácii a k zotaveniu služieb, o kvalitnej organizácii služobných stretnutí, o pozitívnej reakcii na negatívne spätnú väzbu a ďalšie. Najdôležitejšou časťou, ktorá vytvára „služobné výhody“, ste ale stále vy. A táto kniha vám ukáže, ako poskytovať tie najlepšie predstaviteľné služby, znovu a znovu.
#ShowMore#
Jazyk: český
Originálny názov: Delivering Knock Your Socks Off Service
Preklad: Marek Čtrnáct
Počet strán: 240
Väzba: mäkká
Rozmer: 145 x 205 mm
Hmotnosť: 308 g
Vydavateľstvo: Pragma, 2012
ISBN: 978-80-7349-331-8
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.