Vytřete jim zrak! Zákazník musí být vždy spokojený

Slúžiť zákazníkom. Dve slová, ktoré znamenajú tak veľa. Odpovedanie na otázky. Riešenie problémov. Rozpletanie korporačných bariér. Naprávanie toho, čo sa pokazilo, a hľadanie toho, čo sa stratilo. Chlácholenie nahnevaných a upokojovanie bojazlivých. A čas od času nejaký ten obchodný ekvivalent vytiahnutia králika z klobúka. Dnes už nejde len o to, ako sa sústrediť na zákazníkov, ale ako vytvárať verných zákazníkov. Práve v tom sú totiž tie naozajstné peniaze.

Či už ste v zákazníckej službe nováčikom, lebo starým profíkom, bude pre vás kniha "Vytřete jim zrak!" cennou pomôckou. Okrem príkladov z reálneho života nájdete v tejto knihe aj kapitoly o používaní sociálnych médií ku komunikácii a k zotaveniu služieb, o kvalitnej organizácii služobných stretnutí, o pozitívnej reakcii na negatívne spätnú väzbu a ďalšie. Najdôležitejšou časťou, ktorá vytvára „služobné výhody“, ste ale stále vy. A táto kniha vám ukáže, ako poskytovať tie najlepšie predstaviteľné služby, znovu a znovu.

Skladom (1 ks)
Kód: 901104
€10,82 / ks €9,84 bez DPH

Názov: Vytřete jim zrak!

Podtitul: Zákazník musí být vždy spokojený

Jazyk: český

Originálny názov: Delivering Knock Your Socks Off Service

Preklad: Marek Čtrnáct

Počet strán: 240

Väzba: mäkká

Rozmer: 145 x 205 mm

Hmotnosť: 308 g

Vydavateľstvo: Pragma, 2012

ISBN: 978-80-7349-331-8

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: