Vytřete jim zrak! Zákazník musí být vždy spokojený
Slúžiť zákazníkom. Dve slová, ktoré znamenajú tak veľa. Odpovedanie na otázky. Riešenie problémov. Rozpletanie korporačných bariér. Naprávanie toho, čo sa pokazilo, a hľadanie toho, čo sa stratilo.
Chlácholenie nahnevaných a upokojovanie bojazlivých. A čas od času nejaký ten obchodný ekvivalent vytiahnutia králika z klobúka. Dnes už nejde len o to, ako sa sústrediť na zákazníkov, ale ako vytvárať verných zákazníkov. Práve v tom sú totiž tie naozajstné peniaze.
Kategória: | Motivácia a rozvoj osobnosti |
---|---|
Položka bola vypredaná… |
Názov: Vytřete jim zrak!
Podtitul: Zákazník musí být vždy spokojený
Či už ste v zákazníckej službe nováčikom, lebo starým profíkom, bude pre vás kniha "Vytřete jim zrak!" cennou pomôckou. Okrem príkladov z reálneho života nájdete v tejto knihe aj kapitoly o používaní sociálnych médií ku komunikácii a k zotaveniu služieb, o kvalitnej organizácii služobných stretnutí, o pozitívnej reakcii na negatívne spätnú väzbu a ďalšie. Najdôležitejšou časťou, ktorá vytvára „služobné výhody“, ste ale stále vy. A táto kniha vám ukáže, ako poskytovať tie najlepšie predstaviteľné služby, znovu a znovu.
#ShowMore#
Jazyk: český
Originálny názov: Delivering Knock Your Socks Off Service
Preklad: Marek Čtrnáct
Počet strán: 240
Väzba: mäkká
Rozmer: 145 x 205 mm
Hmotnosť: 308 g
Vydavateľstvo: Pragma, 2012
ISBN: 978-80-7349-331-8
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.